خريد اينترنتي انواع مدل لباس زنانه مجلسي و ترك با بهترين قيمت

به مرجع به روز و تخصصي اخبار استاني خوش آمديد

شركت دسا (DESA) با داشتن يك تيم طراحي قوي كه به عنوان يك صنعت نساجي با چرم رفتار مي كنند، محيطي را ايجاد كرده كه طراحان بتوانند با صنعتگران همكاري كنند و كليد موفقيت DESA همين است. عمليات توليدي شركت دسا (DESA) شامل يك دباغي، دو گياه براي توليد محصولات چرمي، كيف دستي و لوازم جانبي است. رويكرد نوآورانه و يكپارچه DESA، آن را از ديگر رقبا در اين صنعت متمايز كرده است. 

از مهم ترين ويژگي اين برند مي توان به تنوع محصولاتي توليدي و سعي در ارائه بهترين كيفيت به مشتري را ذكر كرد. علاوه بر اين موارد برند lufian با پيروي از مد روز، سعي در ارائه و توليد محصولات به روز و شيك را دارد. پس اگر قصد خريد يك پوشاك با كيفيت و در عين حال متناسب با مد روز را داريد، برند لوفيان lufian يك انتخاب عالي مي باشد. اين برند معروف كه در زمينه توليد پوشاك و كفش فعال مي باشد، داراي محصولات با كيفيت از قبيل؛ ژاكت زنانه، كت زنانه و مردانه، پيراهن، شلوار، تي شرت، سوييشرت و شلوار جين براي آقايان و خانوم ها مي باشد. 

همچنين برند lufian براي خانم ها نيز محصولاتي چون؛ دامن، شلوار، پيراهن و … را نيز به بازار عرضه كرده است. اين برند علاوه بر پوشاك در زمينه توليد كفش هاي مردانه و زنانه با تنوع و طرح هاي گوناگون نيز فعال مي باشد. اين برند علاوه بر توليد در زمينه پوشاك و كفش، در زمينه توليد محصولات جانبي يا اكسسوري همچون جوراب، شال، كمربند، عينك و كيف نيز فعال مي باشد. اين محصولات نيز همچون محصولات اصلي برند داراي كيفيت و تنوع مي باشند.

شركت پنتي در سال ۲۰۰۷ فروشگاه اينترنتي خود را افتتاح كرد. شركت پنت در سال ۲۰۰۹ رتبه ي ۱۰۶ را در بين ۵۰۰ شركت برتر صنعتي تركيه بدست آورد. در سال ۲۰۱۱، شركت پنتي به خاطر اجراي پروژه هاي مسئوليت اجتماعي براي زنان پاداش گرفت. در سال ۲۰۱۳ در بين ۵۰۰ شركت برتر صنعتي تركيه جاي گرفت. شركت پنتي در سال ۲۰۱۳ لوگوي برند پنتي و رنگ آن را تغيير داد. شركت پنتي در سال ۲۰۱۴ بعد از برنده شدن جايزه TURQUALITY گامي مهم در ارتقاء نام تجاري خود در جهان برداشت.

پوشاك برند دفاكتو با اين كه در ايران هم فروخته ميشود ولي تنوع محصولات آن در تركيه با حراجها و تخفيفهاي ويژه و قيمتهاي بسيار مناسب آن به يكي از اهداف مسافرتي اكثر ايرانيان براي خريد آن تبديل شده است. ، و تقريبا هميشه در اكثر سايتهاي فروش اينترنتي معروف تركيه وجود دارد. اين تخفيفها و حراجها ميتواند ۵۰ تا ۷۰ درصد قيمت واقعي باشد. حراج دفاكتو ميتواند در وبسايتهاي فروش اينترنتي غير از وبسايت اصلي اين برند نيز با تخفيفهاي ويژه و حراجهاي فوق العاده تا ۸۰ درصد قيمت واقعي هم وجود داشته باشد.

… انواع لباس و پوشاك براي سنين ۱۲ تا ۱۶ سال. آدرس : تبريز، شريعتي … پوشاك مردانه آذر ترك. ۲۷ تير ۱۳۹۶ - بخش تجاري اين مجموعه با مساحت ۲۱ هزار مترمربع داراي ۶ طبقه شامل ۱۲۰ فروشگاه (مانند گالري هنري، مغازههاي پوشاك، صوتي و تصويري و غيره) و … ۳۰ دي ۱۳۹۷ - نمايندگي فروش مانتو و لباس ترك تبريز. كساني كه به دنبال خريد البسه ترك، اصل و بخصوص مانتو ترك در شهر تبريز هستند، مي توانند به …

مراكز خريد استانبول نزديك ميدان تقسيم كدامند؟ بهترين مراكز خريد استانبول كدام اند؟ اوت لت ها و ارزانترين مراكز خريد استانبول كدامند؟ فروشگاه بايقوش مرجع محصولات توليدكننده گان و فروشندگان آذربايجان همچون كفش چرم تبريز و سويشرت هاي خاص انواع سوغات آذربايجان و كيف و كمربند چرمي و كتاب تركي و انيميشن تركي همراه ارسال به سراسر نقاط دنيا . بايگوش يا بايكوش از نظر … پشتيباني ۲۴/۷٫ پشتيباني آنلاين تمام وقت ،مشاوره خريد ،تعيين سايز لباس.

اگر شما اين مقاله را تحسين مي كنيد، مايليد اطلاعات بيشتري در مورد خريد لباس زنانه ترك بدست آوريد به سايت ما مراجعه كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.