به گزارش خبرنگار آمند ، عصر روز شنبه در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه بوشهر با اشاره به فلان منطقه آزاد بوشهر به عبدالكريم گفتند: “اين منطقه طي سالهاي گذشته يكي از خواسته هاي مردم بوده است و اكنون آنها پر شده اند. “ وي با بيان اينكه بايد شاهد تكرار مشكلات و خسارات …

مطالبات پيمانكاران پرداخت شود/ كشت گياهان سازگار با اقليم بوشهر – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://rosemag.ir/2021/05/09/مطالبات-پيمانكاران-پرداخت-شود-كشت-گيا/ مجله رز Sat, 08 May 2021 22:55:17 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/2021/05/09/مطالبات-پيمانكاران-پرداخت-شود-كشت-گيا/ به گزارش خبرنگار آمند ، عصر روز شنبه در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه بوشهر با اشاره به فلان منطقه آزاد بوشهر به عبدالكريم گفتند: “اين منطقه طي سالهاي گذشته يكي از خواسته هاي مردم بوده است و اكنون آنها پر شده اند. “ وي با بيان اينكه بايد شاهد تكرار مشكلات و خسارات …

به گزارش خبرنگار آمند ، عصر روز شنبه در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه بوشهر با اشاره به فلان منطقه آزاد بوشهر به عبدالكريم گفتند: “اين منطقه طي سالهاي گذشته يكي از خواسته هاي مردم بوده است و اكنون آنها پر شده اند. “

وي با بيان اينكه بايد شاهد تكرار مشكلات و خسارات ناشي از مناطق آزاد اول در منطقه آزاد بوشهر باشيم ، افزود: با توجه به شرايط خاص كه از جمله مجلات توليد ، صادرات و اشتغال بوشهر محسوب مي شود.

با اراده آزاد بندر بوشهر بوشهر ، در واقع ، وي بسيار ناخشنود از سوي استاندار “ايجاد و راه اندازي شد در اراضي ملي ، وي افزود ، بار كالاهاي وارداتي ، آزادي بندر چيست؟ از بوشهر و نه در واقع ، از ميان كارهايي كه با توليد ، صادرات و نيروي كار انجام مي شود ، بازپرداخت شايسته اي خواهيد داشت.

علاوه بر اين ، مطالعات استان در دانشگاه ها و م institutionsسسات از استان ها ، گفته شد كه انجيل در اين تحقيق متعهد است ، افزود: “يكي و در حال توسعه پروژه هاي تحقيقاتي است كه پس از سردرگمي كل درصد انجيل متعهد شده است ، كه ممكن است شامل پروژه هاي بزرگي مانند امكان تولد ، اگر در هوا باشد ، و ديگري با توجه به پروژه هاي استان “.

زمين از اهميت بالايي برخوردار است و چالش هاي استان بوشهر گفت: گياهان آب شيرين كن ، آب به زمينه ساخت برخي كشورها افزايش مي يابد ، هيچ شتابي براي سالها وجود نداشته است.

در همان زمان با استفاده از برخي پروژه هاي بزرگ در آب استان پياده روهاي كف خرمن و ادامه داد: اكنون براي تسريع در اجراي تأمين فراوان آب سيراف اين پروژه ، 44 اعتبار و 50 ميليارد تومان ميليارد تومان 28 ماده از قانون بودجه در نظر گرفته نشده است اين پروژه است.

بوشهر رئيس جمهور است ، با بيان اينكه از طريق كشورها و مناطق وابسته به اعتقاد نفت هستيم ، تأكيد كرد: همه منابع ، از جمله نسل فوتبال ، و اينكه بايد درآمدزايي كند.

وي با تأكيد بر اينكه اكنون مشاوره كميته ها در شهرهاي استان يهودا براي توزيع پول تشكيل شده است ، افزود: سال گذشته ، در آب منطقه اي بوشهر و جاده ، شركت عمران شهري موفق شده بود ، در اين زمينه تصويب شد “.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.