مطابق فرم Amandi كه مطابق با فرم است ، اين جو متشنج در حساب آب و هوا ايجاد شده است ، براي بسته شدن مردم از اختلاف بين سلاح هاي مختلف ، و به ديگري هدايت مي شود ، و با سلاح هاي جديد به دو قسمت تقسيم مي شود اين كشور ، به زبان …

انتقاد كاپيتان شمشيربازي اسلحه فلوره/ از ترس حرف نمي‌زنيم – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://rosemag.ir/2021/05/04/انتقاد-كاپيتان-شمشيربازي-اسلحه-فلوره/ مجله رز Tue, 04 May 2021 07:55:45 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/05/04/انتقاد-كاپيتان-شمشيربازي-اسلحه-فلوره/ مطابق فرم Amandi كه مطابق با فرم است ، اين جو متشنج در حساب آب و هوا ايجاد شده است ، براي بسته شدن مردم از اختلاف بين سلاح هاي مختلف ، و به ديگري هدايت مي شود ، و با سلاح هاي جديد به دو قسمت تقسيم مي شود اين كشور ، به زبان …

مطابق فرم Amandi كه مطابق با فرم است ، اين جو متشنج در حساب آب و هوا ايجاد شده است ، براي بسته شدن مردم از اختلاف بين سلاح هاي مختلف ، و به ديگري هدايت مي شود ، و با سلاح هاي جديد به دو قسمت تقسيم مي شود اين كشور ، به زبان مردم كلمات Ep و Flora را نشان مي دهد ، كه با توجه به اين كه مسئله معاهده بيشتر تنظيم شده است. آنها از ورزشكاران شكايت دارند و در فاصله مساوي از شمشير كه اسلحه مي زند.

در اين بين عليرضا آدامو از مردم ، بنيانگذار تيم ملي ، كاپيتان گروههاي مسلح. آماندا در اين تماس گفت كه بانك ها هرگز از گفتن اين حوزه نسبت به آنچه كه امروز بيشتر مردم ساكت هستند ، هراس خواهند داشت.

براي حمله شروع به فكر كردن به المپيك

در آغاز مكالمه CATCH اظهار داشت ، هنگام بازگشت او از آسيا ، تاشكند و منطقه (مقدماتي المپيك) ، نظرات مختلف متخصص مورد حمله قرار مي گيرد. يك نوع كار ، باعث تعجب اعضاي تيم شد كه بايد در المپيك باشند و فكر مي كنم دستور امروز براي نتيجه گيري آرام تمرين از كنار زمين ، ايجاد جو و حركت متشنجي را شروع كردم. اين نشان مي دهد كه برنامه آمده است.

ترسناك است زيرا من شمشيربازي حقيقت را مي گويم

بازوهاي او و همراه بازيكن ادامه داد: گفته مي شود مربي تيمي كه اسلحه به دست آورد Malediction (امين قرباني) در وسط ساخته شده است ، اين طور نيست كه در كل يك متخصص باشد. البته هيچ چيز از مواردي نيست كه وي گفت: “اگر به دنبال حقيقت هستيد ، به مردم اين فلور بازوي بازوهاي داخلي نتايج Ep را بگوييد. يعني بسياري از چشمك زدن ها از صحبت كردن نمي ترسند. همچنين در اين زمينه گفتن سكوت ترسناك درباره آنچه امروز بيشتر مردم دارند.

40 روز قبل از تمرين بازي هاي آسيايي با مشكل روبرو بود

CATCH با بيان اينكه او بايد 11 سال باشد ، و هيچ مانعي براي مطالعه ملت شركت وجود ندارد ، گفته مي شود ، “امروز جو ايجاد شده توسط تمايل به طرح مسائل.” اين مشكلي است كه ما 40 روز قبل از اينكه در تاشكند (منطقه آسيا و مقدماتي المپيك) باشيم ، ورزش مي كنيم تا بتوانيم تماس ها را هماهنگ كنيم. بله ، و آنچه كه من در بازي ها هستم ، او همان كاري است كه تو انجام مي دهي

دشمن ترك ها ، همان ها را به جاي دوره 40 روزه SCIMITAR اعمال مي كنند

ما لباس ملي پوشيده ايم اما اجازه ورود به دانشگاه را نداريم

رهبر تيم ملي شمشيربازي فلورا گفت: “بهترين مكان براي آموزش تيم ملي براي آكادمي ملي المپيك ، در حالي كه ما اجازه ورود نداشتيم.” هر وقت تمرين آنطور كه مي خواهم نيست ، به طوري كه كارت را مي خورم. هنگامي كه به يك كارت اعمال مي شود ، بررسي آن با شرايط خاص ، مانند بهترين و 6 ماه پس از آخرين اعزام ، در حالي كه يك بازيكن تيم ملي تا دو يا سه سال قبل از بازي هاي آسيايي از مسابقات خارج نشده است. به طور خلاصه ، به عنوان عضوي از تيم ملي ، مانند مشكل در ورود به دانشگاه ، كه بسيار جالب است ، اما به عنوان يك دانش آموز يك دانشجوي خصوصي است.

مسئله نابرابري درست است

وي گفت: “بسياري از مسائل و مشكلات وجود دارد كه امروزه متفاوت است.” “اين مسائل در هر دو سلاح و سلاح Saber يكسان نيست.” حتي در مسابقات باشگاهي و مسائل قراردادي نيز فكر مي كنم هيچ چيز نيست براي انجام كار با فدراسيون ، برخي كه رأي ندادند.

هيچ حمله اي براي چندين سال انجام نمي شد …

نتيجه CATCH نشان مي دهد آنچه او چهار سال پيش گفت من دانشجوي دانشگاه آزاد ، شرق يادگار امام بودم. دانشگاه آزاد يكي دو سال قبل من را بازي داد. در آن زمان صلاحيت يك بازيكن براي بهتر شدن شرايط دانشگاه آزاد كه در آن حضور داشت ، در نظر گرفته شد. با اين حال ، من به چپ مي چرخم و به معلم دانشگاه آزاد يا خود تيم مي پيوندم. به من گفته اند ، اگر او بخشي از دانشگاه آزاد بود ، نبايد منتظر حمايت از زندگي باشي. در هر صورت ، من از خوش شانسي دانشگاه آزاد كه وي انتخاب كرده است ، اما نه بيشتر ، از زمان ارسال خود به دانشگاه هستم.

براي رسيدن به آن نيازي به فراهم آوردن شرايطي نيست.

وي افزود كه وضعيت فعلي در آنجا صادقانه است و نظر او درباره كارشناسان را به روش صحيح مي بندد. شايد در اين صورت آنها شايسته رسيدن به موقعيت هر يك باشند.

هدف نه تنها قهرماني ورزش

تيم ملي گفت: “اولين چيزي كه من هنگام شروع سالن ورزشي و حضور در مسابقات احترام و ورزش آموختم بايد هدف باشد ، نه قهرماني.” اين در كل كسب و كار به رشد ادامه مي دهد. و من فكر مي كنم كه براي سالها ، آنها به سمت راست اين امر آموزش مي دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.