۵ مانع پيش‌روي برنامه جهاني كواكس از نگاه سازمان ملل

به مرجع به روز و تخصصي اخبار استاني خوش آمديد

۵ مانع پيش‌روي برنامه جهاني كواكس از نگاه سازمان ملل

۷ بازديد

طبق گزارش جديد سازمان ملل كه پايان مي يابد ، برنامه جهاني واكسيناسيون پزشكي قانوني (COVAX) با حمايت سازمان ملل متحد حدود يك چهارم مردم و فقيرترين كشورها هستند كه در پايان سال 2021 به دو ميليارد دوز واكسن Covid-19 رسيده اند ، اما اكنون سوال اصلي در مورد چالش ها و موانع دستيابي به …

۵ مانع پيش‌روي برنامه جهاني كواكس از نگاه سازمان ملل https://rosemag.ir/2021/04/06/۵-مانع-پيش‌روي-برنامه-جهاني-كواكس-از-ن/ مجله رز Tue, 06 Apr 2021 14:18:14 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/04/06/۵-مانع-پيش‌روي-برنامه-جهاني-كواكس-از-ن/ طبق گزارش جديد سازمان ملل كه پايان مي يابد ، برنامه جهاني واكسيناسيون پزشكي قانوني (COVAX) با حمايت سازمان ملل متحد حدود يك چهارم مردم و فقيرترين كشورها هستند كه در پايان سال 2021 به دو ميليارد دوز واكسن Covid-19 رسيده اند ، اما اكنون سوال اصلي در مورد چالش ها و موانع دستيابي به …

طبق گزارش جديد سازمان ملل كه پايان مي يابد ، برنامه جهاني واكسيناسيون پزشكي قانوني (COVAX) با حمايت سازمان ملل متحد حدود يك چهارم مردم و فقيرترين كشورها هستند كه در پايان سال 2021 به دو ميليارد دوز واكسن Covid-19 رسيده اند ، اما اكنون سوال اصلي در مورد چالش ها و موانع دستيابي به هدف جهاني و تاريخي چيست؟

به گفته مجله رز ، و گزارش ممكن است در اسكندريه واقع شده باشد ، از همان روزهاي آغازين تاج بحران ، سازمان بهداشت جهاني هميشه بر دسترسي عادلانه و عادلانه به دنيا براي زنگ زدن واكسن و بنابراين تاج جهاني براي واكسيناسيون تأكيد كرده است. برنامه اي به نام Kvax با هدف اطمينان از دسترسي و ميوه هاي زمين و از طرف ديگر به عنوان واكسني كه با درآمد پايين ارائه مي شود.

طبق مركز اطلاعات سازمان ملل متحد ، برنامه اصلي براي دستيابي به اهداف چالش هايي كه اخيراً شناسايي شده اند به شرح زير است:

– دستورات را از نقاط ضعف اصلي وارد كنيد

صندوق كودكان سازمان ملل متحد (يونيسف) نيم ميليارد سرنگ ذخيره شده در يك انبار خارج از كشورهاي توليد كننده در اوايل بحران حركت تاج ، به دليل محدوديت كشورها به سمت تامين كننده و صادر كننده ، و سرنگ ها به دليل بيماري همه گير 19 كوويد با گذشت زمان كاهش يافت . در نتيجه ، قيمت آنها افزايش يافت.

در حقيقت ، بسياري از كشورها و همچنين مرد ثروتمند تاج صادرات محدود شده براي واكسن است كه توسط آنها تا آنجا كه شرايطي از چنين ماهيتي براي مونتاژ ، افزايش قيمت واكسن ، Covid -19 ناشي از اپيدمي با صبر و حوصله تحمل مي شود ، من subnavigation عروق ويروس كرونا را تصويب مي كنم و رنج انسان را تحميل مي كنم و از طرف ديگر سازمان بهداشت جهاني درباره “ملت واكسن” هشدار مي دهد.

اين گزارش ادامه مي دهد كه پذيرش سازمان ملل متحد نياز به دوزهاي واكسن موجود براي Glory در سراسر زنجيره تأمين جهاني ، از جمله درب مواد اوليه ، پلاستيك و شيشه ، سرنگ و غيره دارد و از اين رو صادرات اين محصولات در برخي از دوره ها ممنوع است. يك اختلال اساسي در استفاده از تاج واكسن. بنابراين ، مي توان آنها را با واكسني تاج گذاري كرد كه بايد براي دفاع از شهروندان بهتر باشد.

ديانا آباد ورگارا ، رئيس برنامه Coax ، گفت: “سازمان بهداشت جهاني از كشورها در تلاش براي دستيابي به فن آوري ظرفيت توليد و تاج واكسن حمايت مي كند.”

وي گفت: “گسترش تاج واكسن در كرونا ، وابستگي كشورهاي فقير كشورهاي ثروتمند جهان را براي كمك كاهش مي دهد.” بنابراين ، حمايت از شبكه توليدكنندگان واكسن كرونا در كشورهاي در حال توسعه و كمك به آنها براي توسعه سفارشي خصوصاً در آفريقا ، آسيا و آمريكاي لاتين ، تأمين اين تقاضا و همچنين واكسنهاي مداوم و آينده براي واكسن مهم خواهد بود.

اين واقعيت است كه مشكلات كار ، كه آنها را از واكسن تحويل داده است

از آنجا كه تمام كشورهايي كه در توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل شركت مي كنند واكسن Coax را بايد از هواپيما و انبارهاي يخچال كشتي حمل كرد ، گام هاي بعدي بهتر در كل توزيع واكسن هستند.

جان گاندي ، مختصات يونيسف ، مي گويد كه براي اولين بار در كشور توزيع شد ، غنا واكسن هاي همزماني را گرفته و تاج واكسن را مي گيرد.

وي افزود: اما كشورهاي ديگر ، از جمله كشورهاي فرانسوي زبان آفريقاي غربي ، تلاش كرده اند تا منابع مورد نياز براي توزيع واكسن مورد نياز و رسوا كردن را به شهرها و روستاهايي كه اكنون در بسياري از كشورهاي فقير درگير هستند ، جمع آوري كنند ، تاج واكسن موجود است. “در شهرها و مراكز بزرگ شهري توزيع مي شود.

– به پول نياز داريد ، كه براي اجراي برنامه واكسيناسيون براي كشورهاي كم درآمد لذت بخش تر است

گزارش منتشر شده توسط سازمان ملل متحد مي گويد اين راه حل تسريع در تحويل Glory در حال استفاده و اما دورافتاده و محروم در مناطق شهري است.

اين واكسن 190 كشور عضو تاج را در اختيار دارد كه حداقل 3/2 ميليارد دلار در برنامه جهاني نياز دارد تا امسال (2021) به هم برسد. مالي هر چه زودتر پروژه انجام شود ، تاج واكسن زودتر در دسترس خواهد بود.

92 نفر كه به برخي از كمكها به كشورهاي فقير احتياج دارند و يونيسف براي تأمين هزينه هاي واكسنهاي اساسي مانند يخچال ، آموزش كاركنان مراقبت هاي بهداشتي ، ايمن سازي هزينه ها ، واكسن ها و غذاي موز 2 ميليارد دلار تخمين مي زند.

– كدام كشورها نيازي به تقسيم انبوه دوزهاي اضافي ندارند

گفته مي شود كه يك سفير “كلاهبرداري” يونيسف در ميان كشورهايي است كه از شمشير استفاده مي كنند ، آنها با داشتن ثروت زياد رانندگي مي كنند: بالاترين درجه.

وي افزود: متأسفانه در حال حاضر ، كشورهاي چند درآمد با وجود دوزهاي بالا براي تحويل مازاد خود.

افتخار از ابتداي بحران ، بيش از 132،437،000 نفر كه به Covid-19 آلوده شده اند كه بيش از 2 ميليون نفر در آن جان خود را از دست داده و بيش از 106 ميليون نفر بهبود يافته اند.

ترديدها در مورد واكسيناسيون يكي از دلايل ادامه دارد

اگرچه واكسيناسيون شواهد محكمي وجود دارد كه نشان مي دهد وي جان مردان را نجات خواهد داد: خطاب.

اين تا حدي به دليل اطلاعات غلط در مورد بيماري Covid 19 است ، كه ظاهري داشت و وضعيت اضطراري بهداشت جهاني در ماه مه اعلام شد كه سازمان ملل كارزاري براي مبارزه با پيام هاي تحريف شده را آغاز كرد. او اعتماد و دروغ را ايجاد كرد و با ارائه اين اطلاعات درستي از بحران.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.