ديپلماسي به سبك بايدن – مجله رز

به مرجع به روز و تخصصي اخبار استاني خوش آمديد

ديپلماسي به سبك بايدن – مجله رز

۱۶ بازديد

وي قصد خود را براي بازسازي شهر اعتماد مردم در ايالات متحده ابراز داشت و كاخ سفيد از نمايندگان خواست تا برنامه هاي جديد را در سراسر جهان منعكس كنند.بايدن شروع خوبي در دستيابي به اعتماد جهاني و حمله به منطقه مرزي عراق و سوريه در حمايت از تروريست هاي داعش نداشته و نشان مي …

ديپلماسي به سبك بايدن – مجله رز https://rosemag.ir/2021/03/01/ديپلماسي-به-سبك-بايدن-مجله-رز/ مجله رز Mon, 01 Mar 2021 19:51:15 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/2021/03/01/ديپلماسي-به-سبك-بايدن-مجله-رز/ وي قصد خود را براي بازسازي شهر اعتماد مردم در ايالات متحده ابراز داشت و كاخ سفيد از نمايندگان خواست تا برنامه هاي جديد را در سراسر جهان منعكس كنند.بايدن شروع خوبي در دستيابي به اعتماد جهاني و حمله به منطقه مرزي عراق و سوريه در حمايت از تروريست هاي داعش نداشته و نشان مي …

وي قصد خود را براي بازسازي شهر اعتماد مردم در ايالات متحده ابراز داشت و كاخ سفيد از نمايندگان خواست تا برنامه هاي جديد را در سراسر جهان منعكس كنند.
بايدن شروع خوبي در دستيابي به اعتماد جهاني و حمله به منطقه مرزي عراق و سوريه در حمايت از تروريست هاي داعش نداشته و نشان مي دهد كه او معناي اين تلاش را نمي داند.

آيا اصطلاح هنر هنر در شركت شاه است ، استفاده مي شود ، اقدامات لازم براي تجديد خصومت و ايجاد دلايل زبان هاي خارجي است. بايد به الشباب حمله كرد ، نه تنها با نقض دستور سربازان ، براي كار كساني كه در عراق مورد ستم قرار گرفتند ، بلكه در معرض تلافي نيروهاي نظامي آمريكا از عراق قرار گرفتند.

مطمئناً ، از حضور نامشروع ايالات متحده در سوريه نيز با يك مشكل جدي و محور طولاني ميدان باريك براي نيروهاي آمريكايي روبرو خواهد شد.

سياست بايدن در مورد افغانستان و هيچ نشاني از فعاليت را نشان نمي دهد. توافق دوحه ، ايالات متحده بايد نيروهاي خود را تا ژوئن 1400 از افغانستان خارج كند ، رئيس جمهور آمريكا اعلام كرد كه عدم انطباق با توافقنامه صلح كه سخنراني مسئول نيروها در افغانستان است ، جديد است

تلاش بايدن عربستان سعودي نيز نمايشي فريبنده است. اول اين است كه پايان جنگ تا پايان و ارتش ويتنام و حمايت از فروش اسلحه به اتحاديه عرب است. مناسب براي پيشنهاد بايد به پايان دادن به جنگ ، به جاي فاجعه اي كه توسط نويسنده در نظر گرفته شده است.

وي سپس با محمد بن سلمان ، وليعهد سعودي تماس گرفت و بايد به دوستي وي بين واشنگتن و رياض ادامه داد ، و در روز بعد گزارش رازداري كه توسط ترور جمال بن سلمان منتشر شد ، خاشقچي بود. اين طرح از اين جهت دور نيست كه دولت جديد بايدن مانند شير عربستان سعودي اختراع مي كند ، تا حدي با استفاده از اهرم هاي جنگ ويتنام عليه ترور سعودي رهبران خاشقچي.

و در همين حال ، همچنان از جنايات يمن بن سلمان عليه مردم بي دفاع باز بمانم. البته ، اگر او فكر مي كند كه عربستان سعودي بايدن مي تواند جنگ ويتنام را شكست دهد و يك اشتباه محاسبه كند. زيرا اين نشان مي دهد كه اين مبارزه ايجاد نظم جديد در كشور و ويتنامي ها براي پيروزي با عقب نشيني يك سعودي خواهد بود.

بايدن در تلاش روسيه براي گشودن منتقد امور داخلي اين كشور و اعتراضات در دستگيري الكسي ناوالني روسيه شروع به مداخله كرد و به حمايت از روسيه ادامه داد. موضع بايدن با خشم و واكنش جدي روسيه روبرو شد و تلاش ها را براي حل كميساران درگيري ميان مسكو و واشنگتن ناكام گذاشت.

چين در تپه بايدن و حكم مدني ، خواستار دولت است. وي خواستار متحدان اتحاديه اروپا در اتحاديه اروپا كشورش در تايوان در چين شد و از مدل اقتصادي حمايت كرد.

تشنج ، پيشنهاد ، ارسال ناوگان جنگ ،
آمريكا و درياي چين جنوبي به رويارويي هاي دريايي ، كه در چين است. آنتوني چشمك زد در وزير امور خارجه آمريكا گفت: “بدون شك بزرگترين چالش براي چين بخش متفاوتي از كشور در مقايسه با ايالات متحده است.”

رهبران اروپا همچنين بايد روابط اقتصادي خود را با روسيه تقويت كنند و چين در واقع بايدن از تلاش دولت براي افزايش فشار بر مسكو و پكن ناراضي است.

بلافاصله عدم انطباق با پيمان منع گسترش سلاح هاي هسته اي (NPT) و لغو تحريم هاي ضد ايران ، فشار حقوق بشر كاخ سفيد بر تركيه در يك لغو خصوصي Keystone 40 خط لوله در كانادا و نارضايتي اوتاوا ، و وقتي بايدن اختلافات در رئيس آمازون برزيل و مثالهاي متعدد ديگر نشان مي دهد كه دولت ايالات متحده و اين كشور نيز به دنبال سياست هاي يك جانبه هستند.

در مجموع ، به نظر مي رسد با سياست هاي خصمانه دولت جديد در غرب آسيا و حمايت از دولت تكفيري بايدن از آمريكا از گروه هاي تروريستي صهيونيستي و تشديد تنش ها در چين و روسيه و همچنين انحصار واشنگتن بر آمريكا تصميم گرفته نه به توصيه بد. اصلاحات در آمريكا.

مداخله گر به سبك كاخ سفيد بايدن متعهد به اين تجارت بود. يا كساني كه نه تنها براي جدا كردن ايالات متحده ، بلكه بايدن به عنوان مجبور ترامپ براي ترك كاخ سفيد به اين كشور دسترسي دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.