صعود آرژانتين به فينال جام جهاني فوتسال

به مرجع به روز و تخصصي اخبار استاني خوش آمديد

صعود آرژانتين به فينال جام جهاني فوتسال

۵ بازديد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله رز تيم هاي ملي فوتسال برزيل و آرژانتين امشب (چهارشنبه) در اولين بازي خود در مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2021 مقابل ليتواني ، در ورزشگاه كاوناس آرنا كه آرژانتين 2-1 است ، به مصاف هم رفتند. آرژانتين در نيمه اول تا نيمه دوم پيش افتاد و كنستانتينو واپوراكي …

صعود آرژانتين به فينال جام جهاني فوتسال https://rosemag.ir/2021/09/30/صعود-آرژانتين-به-فينال-جام-جهاني-فوتسا/ Thu, 30 Sep 2021 01:46:33 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/2021/09/30/صعود-آرژانتين-به-فينال-جام-جهاني-فوتسا/ به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله رز تيم هاي ملي فوتسال برزيل و آرژانتين امشب (چهارشنبه) در اولين بازي خود در مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2021 مقابل ليتواني ، در ورزشگاه كاوناس آرنا كه آرژانتين 2-1 است ، به مصاف هم رفتند. آرژانتين در نيمه اول تا نيمه دوم پيش افتاد و كنستانتينو واپوراكي …

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله رز

تيم هاي ملي فوتسال برزيل و آرژانتين امشب (چهارشنبه) در اولين بازي خود در مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2021 مقابل ليتواني ، در ورزشگاه كاوناس آرنا كه آرژانتين 2-1 است ، به مصاف هم رفتند.

آرژانتين در نيمه اول تا نيمه دوم پيش افتاد و كنستانتينو واپوراكي در 11 دقيقه آلبي سلسته را به گل رساند. كريستين بوروتو با يك گل در دقيقه 13 برتري مدافعان را دو برابر كرد. اين گل 20 دقيقه اول نبود و فرا ، گلزن فعلي جام جهاني ، در دقيقه 17 فاحشه را به آرژانتين باز كرد و صعود 2021 را به جام جهاني 2021 رساند.

هر دو تلاش در كوارتر دوم نتيجه اي نداشت و آرژانتين براي دومين بار پياپي به فينال مسابقات رسيد. برزيل كه پنج بار قهرمان شد و بيشترين افتخار را در اين مسابقه دارد ، براي دومين بار متوالي از رسيدن به فينال باز ماند و ششمين قهرماني خود را كسب كرد.

صعود آرژانتين به فينال جام جهاني فوتسال

مرحله بعدي ديدارهاي نيمه نهايي جام جهاني ليتواني فردا 20:30 (به وقت ايران) با ديدار قزاقستان و پرتغال در ورزشگاه Kaunas Arena خواهد بود. برنده اين مسابقه در ديدار نهايي ساعت 20:30 يازدهم اكتبر برابر آرژانتين صف آرايي مي كند و بازي باخت در مسابقه ساعت 18:30 همان روز برابر برزيل تعيين مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.