به گزارش شفاف ، محمد حسن قوسيان مقدم اربعين در خصوص سياست سازمان هلال احمر در مورد بازگشت زائران به وطن خود گفت: طبق پيش بيني ها ، بازگشت زائران اربعين از عصر امروز در كشور آغاز مي شود و برخي از خارجياني كه به صورت هوايي به عراق رفته اند وارد مي شوند. كشور.” …

تمهيدات هلال احمر براي بازگشت زميني زائران اربعين و اخذ تست كرونا در مرزها https://rosemag.ir/2021/09/28/تمهيدات-هلال-احمر-براي-بازگشت-زميني-زا/ Tue, 28 Sep 2021 15:05:41 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/09/28/تمهيدات-هلال-احمر-براي-بازگشت-زميني-زا/ به گزارش شفاف ، محمد حسن قوسيان مقدم اربعين در خصوص سياست سازمان هلال احمر در مورد بازگشت زائران به وطن خود گفت: طبق پيش بيني ها ، بازگشت زائران اربعين از عصر امروز در كشور آغاز مي شود و برخي از خارجياني كه به صورت هوايي به عراق رفته اند وارد مي شوند. كشور.” …

به گزارش شفاف ، محمد حسن قوسيان مقدم اربعين در خصوص سياست سازمان هلال احمر در مورد بازگشت زائران به وطن خود گفت: طبق پيش بيني ها ، بازگشت زائران اربعين از عصر امروز در كشور آغاز مي شود و برخي از خارجياني كه به صورت هوايي به عراق رفته اند وارد مي شوند. كشور.”

وي ادامه مي دهد: در همين راستا 52 ايستگاه كمك دائمي و موقت در استان هاي ايلا و خوزستان براي خدمات رساني به زائران ايراني كه از عراق باز مي گردند ، ارائه مي شود. همچنين 410 ناجي هلال احمر در قالب 82 رابط عملياتي در هر صورت براي كمك در دسترس هستند.

به گفته دبيركل سازمان هلال احمر ، 33 آمبولانس سازمان نجات دهنده ، چهار آمبولانس ، سه وسيله ارتباطي راديويي و سه تجهيزات بالگرد هلال احمر تا ظهر سه شنبه 26 آنلاين در اختيار تيم ها قرار گرفت.

قوسيان در مورد آزمايش تاج براي مسافراني كه به وطن خود باز مي گردند ، اظهار داشت: با توجه به هزينه زياد آزمايش تاج در عراق ، ما تلاش مي كنيم تا فردا در مراكز درماني هلال احمر در عراق تجربه فوري را در اختيار زائران ايراني قرار دهيم. با اين مدارك ، حجاج به كشور خود باز مي گردند ، آنها را خوشحال مي كند.

وي ادامه مي دهد: همچنين در منطقه بايد قبل از ورود به كشورمان معاينات كرونري را انجام دهيم و با وزارت بهداشت پيگيري مي كنيم تا تزئينات آزمايشگاه را در اختيار ما قرار دهد.

قوسيان همچنين در مورد خدمات جمعيت هلال احمر به مسافران در راه عتبات گفت: اگر جاده زميني را در نظر بگيريم كه در عراق انجام نشده است ، مقدماتي در اين زمينه داريم و زير ستاد اربعين هستيم. پايانه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.