خريد فرش حمام

به مرجع به روز و تخصصي اخبار استاني خوش آمديد

خريد فرش حمام

۸ بازديد

راهنماي خريد فرش حمام فرش‌هاي ماشيني از اصلي‌ترين المان‌ها در هر منزلي هستند كه تأثير بسياري بر زيبايي و ديزاين

خريد فرش حمام https://www.neginhelal.com/bath-rugs/ https://www.neginhelal.com/bath-rugs/#respond Sun, 22 Aug 2021 13:47:50 0000 اخبار و مقالات https://www.neginhelal.com/?p=16051 راهنماي خريد فرش حمام فرش‌هاي ماشيني از اصلي‌ترين المان‌ها در هر منزلي هستند كه تأثير بسياري بر زيبايي و ديزاين

راهنماي خريد فرش حمام

فرش‌هاي ماشيني از اصلي‌ترين المان‌ها در هر منزلي هستند كه تأثير بسياري بر زيبايي و ديزاين هر خانه‌اي دارد و يك فرش خوب قادر است كه علاوه بر تغيير ديزاين محيط اطرافش راحتي و آسايش را نيز فراهم نمايد. بيشتر افراد به فرش كردن قسمت‌هاي غيرمعمول خانه مانند حمام فكر نمي‌كنند و به همين خاطر به فرش كردن قسمت‌هاي اصلي خانه مانند حال و پذيرايي، اتاق نشيمن و اتاق‌خواب بسنده مي‌كنند. درصورتي‌كه فرش ماشيني در اين قسمت‌ها داراي اهميت بوده و از مزيت زيادي برخوردار است. به طور مثال فرض كنيد كه از حمام خارج شده‌ايد و روي زمين سرد پا گذاشته‌ايد در اين جا فرش حمام علاوه بر گرما سبب خشك شدن پا نيز مي‌شود و آسايش و راحتي را براي شما ارمغان مي‌آورد. با خواندن اين موضوع شايد تصميم گرفته باشيد كه اين فرش را تهيه نماييد ما در اين مقاله شما را راهنمايي خواهيم كرد تا در خريد فرش حمام انتخاب درستي داشته باشيد.

فرش حمام چيست؟

فرش‌هاي حمام در سايزهاي كوچك 1.5*1 و 1.5*2.25 توليد و بافته مي‌شود و در طرح‌هاي فانتزي و مدرن توليد مي‌شود. به دليل كف سراميكي حمام و امكان ليز خوردن و همچنين به‌خاطر سرد بودن كف آن بهترين گزينه خريد فرش حمام است. ما اينجا هستيم تا هر چيزي كه بايد در مورد قالي حمام بدانيد را به شما بگوييم.

 

مزاياي فرش ماشيني حمام

فقط زيبايي دليل انتخاب و خريد فرش حمام نيست، بلكه فاكتورهاي بسيار مهم ديگري هم پشت اين انتخاب قرار دارد. اگرچه فرش حمام المان زينتي خوبي است اما مزيت‌هاي زيادي نيز دارد كه در زير بيان مي‌شود.

1- محافظت از كف حمام

فرش ماشيني حمام قادر است تا حد زيادي از كف حمام محافظت نمايد. فرش‌هاي ماشيني نه‌تنها از پاهاي ما محافظت مي‌كنند از كف حمام نيز محافظت مي‌كند. آب اضافي كنار روي زمين مي‌تواند به‌مرورزمان به كف زمين آسيب بزند. پس از استحمام وقتي از زير دوش خارج مي‌شويد كمي آب بيرون مي‌ريزد و روي زمين مي‌ريزد كه در صورت وجود قاليچه حمام، آب به بافت داخل فرش نفوذ كرده و آسيب به كف حمام جلوگيري به عمل مي‌آيد.

2- ايمني بيشتر براي فرد و كودكان

در صورت استفاده‌نكردن از فرش، طبيعي است كه كاشي‌هاي نزديك وان آب و دوش حمام بيشتروقت‌ها خيس و مرطوب باشد. به‌خاطر اين كه فرشي وجود ندارد تا آب اضافي سطح زمين را به خود جذب نمايد و سبب حادثه و لغزش خواهد شد و خطرات جبران‌ناپذيري را به همراه خواهد داشت. يك فرش حمام مناسب و ضد لغزش جان شما را حفظ خواهد كرد و از لغزش و حادثه جلوگيري مي‌كند.

3- راحتي و آسايش بيشتر

هرچقدر از ميزان آسايش و راحتي اين فرش‌ها صحبت كنيم كم است! يك فرش حمام خوب علاوه بر اين كه رطوبت پا ها را جذب مي‌كند باعث حس خوشايندي نيز مي‌شود. اگر پس از استحمام طولاني‌مدت با آب گرم روي زمين سرد قدم بگذاريد تمام حس و حال خوبتان از بين خواهد رفت. به همين دليل قالي حمام انتخاب بسيار هوشمندانه و عالي براي شما خواهد بود.

چيدمان فرش حمام

اگر حمام شما داراي ابعاد بزرگي است براي چيدمان فرش دستتان باز است و به‌راحتي مي‌توانيد فرشتان را در هرجايي قرار دهيد و از فرش‌هاي سايز 2.25*1.5 و يا 2*1 استفاده نماييد. فرش را مي‌توانيد در كنار يا جلوي وان و جكوزي خود قرار دهيد تا پس از استحمام به‌راحتي پاي خود را روي آن قرار دهيد. درصورتي‌كه از حمام بزرگي برخوردار نيست و ابعاد حمامتان كوچك است مي‌توانيد از فرش‌هاي كوچك و فانتزي استفاده كنيد.

دومين قسمتي كه مي‌توانيد از فرش حمام استفاده كنيد، اطراف روشويي است. مي‌توانيد از فرش‌هاي بيضي، دايره و قاليچه 1.5*1 استفاده نماييد و سبب زيبايي بيشتر محيط شويد. علاوه بر اين‌ها براي قسمت ورودي حمام نيز مي‌توانيد از فرش پادري يا قاليچه نيز استفاده كنيد.

شستشو و نگهداري از فرش حمام

فرش‌هاي ماشيني حمام نيز در معرض رطوبت و آب زودتر كثيف شده و بيشتر بايد از آن ها مراقبت كرد. فرش‌هاي حمام به دليل سايز كوچك آن از شستشو راحت‌تري برخوردار بوده و به‌سرعت خشك مي‌شوند و درصورتي‌كه از خانواده‌اي پرجمعيت برخوردار هستيد لازم است كه ماهي يكبار آن را با آب و شامپو فرش بشوييد. در ريختن مواد شوينده فرش از افراط پرهيز كنيد و حتماً از مواد شوينده استاندارد استفاده كنيد تا سبب ازبين‌رفتن رنگ و آسيب به الياف فرش نشود. فرش‌هاي حمام به دليل استفاده از الياف آنتي‌باكتريال و مقاوم ديرتر كثيف شده و در برابر پوسيدگي ناشي از رطوبت نيز بسيار مقاوم هستند.

https://www.neginhelal.com/bath-rugs/feed/ 0

منبع :فرش نگين هلال مشهد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.