سريال هاي جذابي كه كمتر ديده شده اند

به مرجع به روز و تخصصي اخبار استاني خوش آمديد

سريال هاي جذابي كه كمتر ديده شده اند

۷ بازديد

شايد شما هم مثل خيلي از كاربران وقتي توي اينترنت در حال گشتن به دنبال سريال هاي خوب براي ديدن باشيد كه اوقات فراغت خود را با آن بگذرانيد اكثرا با نتايج و پيشنهادات تكراري روبه رو مي شويد. امروز ما قصد داريم سريال هايي را در ژانرهاي مختلفي براي شما معرفي كنيم كه كمتر …

سريال هاي جذابي كه كمتر ديده شده اند https://rosemag.ir/2021/07/21/سريال-هاي-جذابي-كه-كمتر-ديده-شده-اند/ مجله رز Wed, 21 Jul 2021 07:54:50 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/?p=4912 شايد شما هم مثل خيلي از كاربران وقتي توي اينترنت در حال گشتن به دنبال سريال هاي خوب براي ديدن باشيد كه اوقات فراغت خود را با آن بگذرانيد اكثرا با نتايج و پيشنهادات تكراري روبه رو مي شويد. امروز ما قصد داريم سريال هايي را در ژانرهاي مختلفي براي شما معرفي كنيم كه كمتر …

شايد شما هم مثل خيلي از كاربران وقتي توي اينترنت در حال گشتن به دنبال سريال هاي خوب براي ديدن باشيد كه اوقات فراغت خود را با آن بگذرانيد اكثرا با نتايج و پيشنهادات تكراري روبه رو مي شويد. امروز ما قصد داريم سريال هايي را در ژانرهاي مختلفي براي شما معرفي كنيم كه كمتر به آن پرداخته شده باشد و يا به صورت خيلي ساده تر با اينكه سريال هاي خوبي هستند اما به حق خود نرسيده اند و كمتر به آن پرداخته شده است.

1- بانشي Banshee

سريال بانشي را مي توان به جرئت جز آن دسته از سريال هايي مثال زد كه هر كاربري را پس از تماشاي خود راضي نگه داشته است سريالي اكشن و جنايي به كارگرداني جاناتان تروپر و ديويد چيكلر كه داستان يك سارق بسيار حرفه اي را روايت مي كند كه به صورت كاملا اتفاقي كلانتر بانشي مي شود. سريال بانشي در تاريخ 11 ژانويه 2013 از شبكه سين مكس در قالب 4 فصل پخش شد.

2- گريم Grimm

سريالي با سبك و موضوعي جديد كه خود سازندگان سريال را از اين همه استقبال و بازخورد مثبت متعجب كرد سريالي كه ابتدا قرار بود در يك فصل ساخته شود اما به دليل درخواست كاربران فصل به فصل تمديد شد و در نهايت در فصل ششم به اتمام رسيد. سريال گريم داستان شخصيت هايي را روايت ميكند كه ظاهر انسان دارند اما در واقع حيوان هستند و نيك كه يه گريم است مي تواند باطن آن ها را ببيند.

3 – مرلين Merlin

سريالي فانتزي و ماجراجويي كه بر اساس افسانه هاي مرلين و شاه آرتور ساخته شده است. اين سريال در 5 فصل 13 قسمتي از شبكه بي بي سي وان در تاريخ 20 سپتامبر 2008 پخش آن آغاز شد و در سال 2012 به پايان رسيد. سريال مرلين از آن دسته از سريال هايي است كه با آن كه مدت زمان زيادي از پخش آن گذشته است همچنان در ايران طرفداران زيادي دارد.

4 – مردان هرج و مرج Sons of Anarchy

سريال پرطرفدار گانگستري در سال 2009 مجله تايم آن را جز 10 سريال برتر تلويزيون آمريكا قرار داد. اين سريال جز خشن ترين سريال هاي تلويزيوني آمريكا مي باشد. داستان سريال درباره گروهي است كه علاقه زيادي به كارهاي غير قانوني دارند. عشق آنها اسلحه، موتور سيكلت و فيلم است و در درگيري هايي كه بين اين گروه و مردم عادي و حتي كلانتر و پليس هاي شهر رخ ميدهد اتفاقات مختلف و جالبي را رقم ميزنند. سريال مردان هرج و مرج در تاريخ 3 سپتامبر 2008 پخش آن آغاز شد و بالاخره پس از انتشار 7 فصل به پايان رسيد.

اكثر سريال هايي كه در بالا معرفي شده است پخش آن ها به اتمام رسيده است و مي توانيد با خيال راحت تماشاي آن را شروع كنيد و منتظر پخش شدن ادامه آن نباشيد. سريال هاي بالا در ژانرهاي مختلف و گوناگوني معرفي شده است كه همين موضوعات متنوع باعث مي شود وقت خود را بدون تكرار شدن و خسته شدن با اين سريال ها بگذارنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.